Lifestyle

JW Steakhouse

JW Steakhouse

Share this Article

Written by: Me visit my website

JW Marriott Grand Hotel redeschide restaurantul principal al hotelului după şase luni de pregătiri intense şi o investiţie considerabilă. Momentul inaugurării a fost marcat cu o degustare de cinci stele a noului meniu, la care au participat peste 200 de invitaţi.

Momentul inaugural a fost pentru oaspeţi o incursiune în detaliu printre preparatele care alcătuiesc noul meniu al JW Steakhouse dar şi o dovadă a ceea ce îşi propune restaurantul să aducă în atenţia publicului: cealaltă faţetă a culturii culinare americane, în afară de aceea de fast-food: o bucătărie foarte elaborată cu feluri de mâncare care au trecut testul timpului devenind clasice (Double Baked Potato, Maryland Style Crab Cake, Kansas City Steak Soup etc.), cu ingrediente şi recipiente specifice sau chiar cu designul şi arhitectura restaurantului. Restaurantul de tip “steakhouse” este un concept de origine pur americană, binecunoscut fiind faptul că în SUA se produce cea mai mare cantitate din carnea de vită consumată la nivel mondial. JW Steakhouse este un concept de restaurant al lanţului hotelier Marriott Internaţional care operează în 70 de ţări, peste 3500 de hoteluri.

În România se inaugurează al doilea JW Steakhouse din Europa, primul fiind deschis anul trecut la Londra.“Cu o investiţie de peste 1,5 milioane de euro, acest restaurant îşi propune să creeze un nou standard pe piaţa restaurantelor din România, atât în ceea ce priveşte calitatea preparatelor dar şi în cea a serviciilor. În acest spirit o să remarcaţi în JW Steakhouse, alături de o selecţie impresionantă de vinuri din toată lumea, un Bourbon Bar unic, un Cigar Lounge ultradotat şi o zonă de “private dining” special concepută pentu a asigura clienţilor noştri cel mai elegant ambient pe care şi-l pot dori de la un restaurant. Suntem convinşi că acest restaurant va deveni în scurt timp un reper major pe piaţa restaurantelor din România – a declarat Directorul General al JW Marriott, Igael Porecki.

Autenticitatea conceptului iese în evidenţă imediat ce păşeşti în restaurant, căci tot ce este reprezentativ pentru un adevărat American Steakhouse este realizat până la cele mai mici detalii: bucătăria deschisă, meniul afişat pe două table uriaşe, chiar deasupra bucătăriei, utilată cu cele mai bune instrumente şi recipiente pentru gătit. De remarcat, dintre acestea, sunt “broilerul”, un grătar special care este poate cel mai important “ingredient” în obţinerea unei fripturi desăvârşite, rotisorul, pentru preparatele din carne de pasăre şi vitrina de maturare în mediu umed pentru carnea de vită.

Friptura din carne de vită reprezintă centrul de greutate în jurul căruia gravitează întreg conceptul restaurantului. De aceea, carnea folosită în restaurant este de cea mai bună calitate şi este importată din SUA şi Marea Britanie. USDA Black Angus Choice Beef şi Black Angus Aberdeen sunt cele două tipuri de carne din care se fac manual “cut”-urile zilnice de chiar bucătarul şef. Carnea importată este supusă unui proces de maturare în mediu umed care începe în momentul sacrificării şi care devine complet după 21 de zile. Carnea de porc, peşte sau pasăre, dar şi fructele de mare completează meniul astfel încât să acopere orice solicitare sau preferinţa culinară. Restaurantul are o suprafaţă de 580 mp şi o capacitate de 240 de locuri. Este deschis pentru mic dejun şi cină în fiecare zi, iar duminică pentru brunch.

Tags: , , , ,

No comments


Leave a Reply


Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.