Design

Design Experience

Design Experience

Share this Article

Written by: Me visit my website

A 10-a ediţie a Electrolux Design Lab, competiţie dedicată studenţilor de pretutindeni, este dedicată patrimoniului profesional Electrolux, având o temă care stimulează toate simţurile: Design Experience.

Electrolux Design Lab este o competiţie globală anuală care invită studenţii din domeniul designului să concureze pentru un internship plătit de şase luni şi pentru premii în bani, prezentând idei care dezvoltă experienţe senzoriale pentru electrocasnice. În acest an, juriul va pune accent atât pe calităţile estetice ale conceptului, cât şi pe felul în care au fost folosite texturile şi suprafeţele materialelor.

Brief: Design Experience
Aşa cum s-a demonstrat în cadrul proiectului Cube by Electrolux, în lumea bucătăriei profesionale totul ţine de experienţă. Nu este vorba despre atingerea unei temperaturi ideale pentru o friptură de dragul ştiintei sau performanţei, ci este vorba despre crearea unei experienţe culinare inedite pentru oaspeţii tăi. Forţa creativă din spatele experienţei reprezintă fuziunea electrocasnicelor intuitive şi inovative, cu creativitatea bucătarului şi cu ingrediente de înaltă calitate, atent selecţionate.

Brieful pentru Electrolux Design Lab 2012 provoacă studenţii să se inspire din experienţa profesională a creatorilor (bucătari, arhitecţi, designeri de interior etc.) şi să proiecteze electrocasnice care să ofere o experienţă senzorială completă, fie prin tehnologie de ultimă oră, fie printr-un mix inteligent de texturi şi suprafeţe.

Concurenţii vor trebui să aibă în vedere patrimoniul Electrolux. Aplicaţiile trebuie să reflecte valorile designului scandinav prin grija faţă de mediul înconjurător, printr-un design intuitiv şi o estetică atrăgătoare.

“Cred că importanţa percepţiilor senzoriale este subestimată destul de mult în designul contemporan. Se acordă prea multă importanţă vizualului. Cum ar fi dacă am integra şi celelalte simţuri în design? Am putea mirosi cine ne apelează? Sau să simţim ce e la TV?”, spune Henrik Otto, Senior VicePresident al Global Design la Electrolux.

Finala din toamnă se va ţine în Europa
Opt finalişti vor fi invitaţi să participe la evenimentul final din toamna lui 2012, eveniment care va fi ţinut într-un oraş european (ce va fi comunicat la o dată ulterioară), pentru a-şi prezenta conceptul unui juriu format din designeri experimentaţi. Juriul va evalua aplicaţiile în functie de design, inovaţie, calităţile estetice şi consumer insight, atunci când va acorda premiul întâi, care constă într-un internship plâtit de 6 luni la unul dintre centrele globale de design ale Electrolux, plus 5,000 Euro. De asemenea, se oferă premiul al doilea, în valoare de 3,000 Euro, şi premiul al treilea, de 2,000 Euro.

Termenul limită pentru trimiterea aplicaţiilor este 1 Iunie 2012, 23:59 CET, pe site-ul Electrolux Design Lab: www.electrolux.com/designlab.

Electrolux este lider global pe piaţa electrocasnicelor, cu vânzări anuale de peste 40 milioane de produse, către clienţi din peste 150 de ţări. Compania se concentrează pe crearea de produse inovatoare, gândite special pentru a întâmpina nevoile reale ale consumatorilor casnici şi profesionali. Gamele Electrolux includ frigidere, maşini de spălat vase, maşini de spălat, aspiratoare, aragaze şi sisteme de aer condiţionat, comercializate sub mărci renumite ca Electrolux, AEG, Eureka şi Frigidaire. În 2010, Electrolux a înregistrat vânzări de 106 miliarde coroane suedeze (aprox. 11 miliarde euro), iar numărul de angajaţi este de 52 000 persoane. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.electrolux.com/press şi www.electrolux.com/news.

Tags: , , , , , , , , ,

No comments


Leave a Reply


Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.