Lifestyle

Burberry Prorsum. A Painterly Journey

Burberry Prorsum. A Painterly Journey

Share this Article

Written by: Me visit my website

Casa de modă britanică, Burberry a lansat colecţia masculină de toamnă-iarnă Burberry Prorsum, “A Painterly Journey”, la Londra în Kensington Gardens. Muzicianul britanic Sivu (care face parte din Burberry Accoustic) a interpretat un live set, în timp ce invitaţii au sosit în sala construită special în East Albert Lawns. Printre aceştia s-au aflat Tinie Tempah, Paloma Faith, George Barnett şi Suki Waterhouse. Modelele au defilat pe muzica Palomei Faith, a formaţiei The Night VI şi Patrick Wolf, iar la finalul show-ului invitaţii au ascultat un concert susţinut de George Ezra.

În colecţie au predominat fibrele naturale, precum mătasea, caşmirul, lâna, cărora li s-au adăugat pielea pictată manual şi materiale imprimate cu harta oraşului şi obiective iconice din Londra. Paleta coloristică a inclus tonurile de gri, albastru cerneală, navy, verde, mov prună, nuanţele de ciocolatiu, camel şi portocaliu închis.

Trenciurilor uşoare, mantourilor supradimensionate cu aspect relaxat, jachetelor din piele de oaie, cardiganelor pescăreşti, cămăşilor XXL cu aspect artistic şi vestelor li s-au adăugat accesorii noi: geanta St Ives, realizată din piele întoarsă, lâna englezească şi ţesături cu motive etnice, eşarfe realizate din mătase pictată manual, poncho-uri ecvestre din caşmir, pantofi brogue şi şosete din lână galeză.

Odata cu lansarea acestei colecţii, Burberry şi-a extins serviciul “Runway made to order”, prin care clienţii îşi pot personaliza piesele favorite şi le pot comanda până la data de 22 ianuarie, pe site-ul www.burberry.com, cu mult timp înainte ca acestea să fie disponibile în magazine. Astfel, plăcuţe metalice cu nume pot fi adăugate la îmbrăcăminte, genţi şi tricotaje, iar fanii brand-ului îşi pot comanda propria versiune a genţii St Ives, având posibilitatea să-şi aleagă atât pielea, cât şi motivele entice.

Pasionaţii de modă au putut urmari show-ul în timp real, prin imagini video, foto şi muzică pe platforme precum, www.burberry.com, Facebook, Twitter, Instagram, Vine, Pinterest, Google+, YouTube, YouKu, Sina Weibo, Douban, Sumally şi WeChat.

Show-ul a fost optimizat pentru telefoanele inteligente, oferindu-le consumatorilor de modă posibilitatea să observe hainele în detaliu, să personalizeze şi să comande piesele vestimentare preferate, imediat după lansarea colecţiei.

Burberry a fost infiinţată în 1856 şi are sediul central la Londra. În România, magazinul Burberry se află pe strada Luterană, nr 4.

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

No comments


Leave a Reply


Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.